Kekeliruan .

السلام عليكم


okay , aku ada satu cerita ni satu je tak banyak pun , kecoh yedak :s:
okay shut up:118: mari dengar :98:

haritu aku pergi tuisyen yelah nak SPM lah katekooooo~:104:
then cikgu science tu bercerita lah pasal Food Processes tak silap akulah
dia cakaplah kalau kita makan banyak sangat jajan boleh mati okay aku tipu mati tu cuma kau akan ada kes yang pelik jelah nanti
then bla bla bla bla bla :75::75:

tetibe dia cakap pasal diet .
then aku suruh kawan aku tanya kalau aku tanya sendiri mesti cikgu tak dengar , aku tak tahu kenapa . nak kata suara aku perlahan memang tak lah ~

:69: : teacher diet ke :s:
:94:: iyelah , kau tak nampak ke badan aku macam mana ni :s: cikgu ni sporting sikit sebab tu dia cakap macamtu .
:61:: oh teacher makan mee jelah eh ?
:94:: iyelah itu azam saya untuk tahun ni .

lepastu kawan aku berbisik dekat aku
:69: : cikpikapika , aku nak kurus juga :119:
:61: : hahh kau janganlah makan nasi macam teacher tu :x:


then cikgu dengar ye bilik tu memang akan bergema bila kau bercakap
:94: : eh kau kenapa nak berdiet :s: badan korang punya metabolism masih tinggi lagi , bukan macam saya ni , saya dah tua .
:69: : eh teacher tak nampak ke badan saya macam mana ni :120: budak ni memang macam ni perasan gemuk tapi badan okay je aku tengok
:94: : apa :s: badan kau okay je aku tengok .
:61: : HAHAHAHAHAA angguk - angguk kepala
:94: : kau nak diet boleh tapi ambil lah nasi .
:61: : eh tadi teacher cakap nasi banyak proses penghadamannya :120:
:94: : iya tapi mee dengan bihun lagi banyak karbohidrat nya .
:61: : ......... :face30:
:69: : ........... :120:

lepastu kitorang gelak - gelak .
AHAHAHAHAA kenapa teacher cakap macam hape je
aduhh :y:

p/s : kepala aku pening dengar lagu Kpop sepanjang aku menaip entry ni ! ye aku bukan Kpop dan aku taknak pun jadi Kpop ni ! tolonglah jangan jadi plastik :face26:

No comments: