Jum Kurus .

Assalamualaikum mrgreen
korang nak kurus tak :120: *eceh macam aku kurus ! ahha
jangan begitu , aku ada tips , aku share dengan korang .
kalau korang ada tips , pandai - pandailah share dengan aku :face34:

okay , here we go babe !

:83:Minum dahulu sebelum makan .
ahha . ini untuk elakkan perut buncit pun yee juga .
kalau nak minum lepas makan pun tunggulah dalam 1jam .
okay kalau kau orang yang cepat tercekik , 1/2jam okay :120: :face51:


:84:Banyakkan makan sayur .
rasanya kalau aku tak cakap pun korang mesti tahu kot .
penting okay makan sayur dalam hidup kau :119:
amboi , makan ayam sehari suntuk boleh , takkan makan sayur pun susah :120:


:82:Elakkan makan di waktu tengah malam .
pagi nasi lemak , tengah hari nasi beriyani , malam bihun goreng .
takkan tengah malam nak makan lagi :120:
kau tak kesian ke dekat perut kau tu :120:
aku rasa kalau kita boleh tengok macam mana perut kita penat proses makanan ,
mesti kita berhati - hati untuk makan sesuatu .
come on , sayang perut kita :face42:


:83:Selalulah bersenam .
ahha , ni pun sangat penting .
aku rasa tak perlulah kaw buang duit nak beli 2bmodel , jamumakdara and blablabla :face60:
cukuplah dengan kau bersenam .
jangan malas :119:
nak cantik memang perlukan pengorbanan okay .

ehem ehem , aku rasa cukuplah tips yang aku bagi tu . korang cubalah praktikkan :face46:

p/s : takde kejayaan tanpa usaha . cewahhh:face2:

6 comments:

Anonymous said...

eleh..jgn lpe blaja skali..
kejayaan xkn dtg bergolek.!

i lap u.!

Cik Ketam said...

Wah !!!
Pika kongsi tip la !!
Nak kurus ! nak kurus !
terima kasih byk . lep u .
aq taw senaman nak kecikkan paha .
aq da gtaw kau kat fb kan ?
tapi , aq malas nak buat . haha .

fieqa said...

Dill :
hahh okayy okayy .
kaw pun jgn taa brusaha okayy !
heeee iloveyouutoo babe :D

fieqa said...

Afi :
heheee welcome :D
aku share yg aku rsa simple jee .
heheeee igt2 lupaa lahh .
heheeee :P

iella said...

tips yg berguna tp skrg baru guna sikit ja dr tips tue. tue pun pancit ditengah jalan.. Bnyk dugaan trutamanya dugaan makanan..hihi


http://fadthnwan.blogspot.com/

fieqa said...

iella : heheee try lagi okayy . nak cantik memang perlu berkorban yee :P